رفتن تو گل من .....سید علی سیدی....یا الله

رفتن تو گل من .....سید علی سیدی....یا الله

رفتن تو گل من .......یه شک به قلب من داد........که بی توای گلم ..........نفس نداره این دلم ........رفتن تو گلم ..... یه شک به قلب من داد.... ..@یه شک برای مرگم .........ای گل نازو خوش روم......بودن تو کنارم ......یه جون تازه بخشید........خدای من به قلبم .........بارفتنت تو اما .... ...یه شک به قلب من داد.......یه شک تا مرگ به من داد..........ای عشقم ای گلم .........بدون تو هوا ......برا دلم خفست ........نبود تو گلم ..سخته برا دلم .....انگاری تو کمام ......عزیز این دلم ...به وقت رفتنت .....کم میارم نفس. .....دست وپا میزنم .....یه مرگه واسه من.......تو ای عزیز من . ......... به وقت رفتنت .........وایسا وخوب ببین ....مرگ منو گلم ...... با رفتنت گلم تو ای گل قشنگ..... .دست و پا میزنم .....کم میارم نفس. .......یه مرگه واسه من....توای گل قشنگ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 22 بهمن 1398 ] [ 8:53 ] [ -سید علی سیدی ابرزگه ]
[ ]